Bourjois Volume Glamour
szempillaspirál szempilla meghosszabbítására és volumenre
Nincs raktáron
Fedezze fel a Bourjois Volume Glamour szempillaspirál varázsát, amely forradalmasítja a szemsminket. Ez a szempillaspirál azoknak a nőknek készült, akik kifejező és elbűvölő szempillákra vágynak. Egyedi formulájának köszönhetően nemcsak hosszabbít, hanem dúsít is, így ellenállhatatlan tekintetet kölcsönöz. A Bourjois márka, amely híres a dekoratív kozmetikumok terén szerzett gazdag hagyományairól, ismét bizonyítja, hogy képes ötvözni a minőséget a eleganciával és stílussal.
A Volume Glamour szempillaspirál ideális választás esti eseményekre, amikor ragyogni szeretne és magára vonni a figyelmet. Intenzív fekete árnyalata, a 71 Wonder Black, mélységet és drámai megjelenést ad szempilláinak, amely első pillantásra megragad. Különleges keféjének köszönhetően könnyen felvihető és egyenletesen fedi be minden szempillát, anélkül hogy összetapadnának. Ez a szempillaspirál tökéletes kiegészítő minden nő számára, aki ki szeretné emelni természetes szépségét.
Ez a szempillaspirál normál bőrtípusra alkalmas, és ideális azoknak a nőknek, akik szeretnék kiemelni a szemüket és drámai megjelenést adni nekik.
Vigye fel a szempillaspirált a szempillák tövétől a végéig a speciális kefével. A maximális térfogat és hossz eléréséhez vigyen fel több réteget. Kerülje a szemmel való érintkezést.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Termék típusa | Szempillaspirálok |
| Méret | 7 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503707129
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.