A női parfümök minden nő szerves részét képezik. Egyet használunk napi viseletre, egyet hivatalos rendezvényekre vagy este a társaságban. A megfelelő illat kiválasztása elengedhetetlen a ruhák kiegészítéséhez és a nő benyomásának tökéletesítéséhez.
A parfümnek nemcsak a környezetünknek kellene hogy tetszen, hanem nekünk is. Illenie kell az adott nőhöz, ki kell hogy egészítse és jellemezze őt. Meghatározó és specifikusnak kell lennie, de nem szabad szükségtelenül irritálnia a szaglás sejteket és kellemetlennek lennie. És nagyon finom, jellegzetes és kellemes a Chloé parfümök.
A Chloé márkatörténete, avagy minden a divat és a ruházati kollekcióval kezdődött
A Chloé márkát az 1950-es években alapította Gaby Aghion designer és varrónő. Gaby Aghion Egyiptomból származik, de 1945-ben Franciaországba költözött, és az új kollekcióján kezdett dolgozni. E gyűjtemény célja a divat megszorításának és merevségének felszabadítása volt, amely akkoriban uralta Franciaországot.
Gaby Aghion egyesítette erőit az üzleti partnerével Jaxques Lenior-al, hogy együttesen forgalomba hozzanak hat különböző finom pamut ruhát, amelyeket elsősorban a boltokban árusítottak. Ennek eredményeként a Chloé szinte mindenki számára elérhető volt, és alkalmas volt a mindennapi viseletre is.
Gaby első divat kollekcióját a kényelem, a könnyűség, a kényelmes viselés és lágyság jellemezte. Ezért modelljei lazább szabásúak voltak, másolták a nő testének vonalait és kényelmes volt viseletük. A tervezés során Gaby különös figyelmet fordított a puhaságra, a gyengédségre és a nőiességre, és ezáltal a márka nevére. Hosszú döntéshozatal és mérlegelés után ő és üzleti partnere úgy döntött, hogy a márkának lágy és finom női nevet, Chloé-t ad.
Az első kollekciót hivatalosan 1956-ban indították el a Café de Flore-ban, és szinte azonnal hatalmas népszerűségre tett szert. A sikere gyorsan növekedett, és ezzel együtt az elvárások is. A Chloé alapítója, Gaby Aghion ezért az 1960-as és 1970-es években kinyitotta ajtaját, ezzel lehetőségeket kínálva a fiatal tehetségek számára.
A halála előtt Gaby Aghion 2014-ben kijelentette, hogy a Chloé kollekciót legfőképpen a környékén szerzett tapasztalatai és élményei inspirálták, ezen kívül különösen a naplementék és a napfelkelték, az életérzései és a szeretet pillanatai, valamint a lószegélyben eltöltött pillanatok ihlették.
Karl Lagerfeld és az első női parfüm
A fiatal tehetségek lehetőségeinek köszönhetően Karl Lagerfeld is csatlakozik a Chloé-hoz. 1966-ban csatlakozott a márkanévhez, és az azt követő években világhírűvé tette, és a világ számos országába kiterjesztette. Nemcsak gyönyörű és eredeti női kollekciókat tervezett, hanem elhozta az első Chloé parfümöt is. Ez volt a Chloé for Women parfüm, amelyet 1975-ben indítottak, és a mai napig változatokkal adták el, és ma is nagy sláger.
Miközben Karl Lagerfeld ezzel a világhírű Chloé márkával dolgozott együtt, olyan híres nők, mint például Brigitte Bardot, a jól ismert színésznő, és Jackie Kennedy, Kennedy elnök felesége, szintén megkedvelték a márka termékeit, legyen az divat vagy parfüm. Karl Lagerfeld 17 év után befejezte együttműködését Chloéval és váltott a versengő Chanel márkára.
A Chloé márka eladása egy nagy üzletláncnak
1977-ben Stella McCartney a márka kiemelkedő arcává vált, aki mindezek mellett alsóneműt és nadrágot is tervezett. Ezt Phoebe Philo követte, merész modell gyűjteményével. A Chloé márka mottója ebben az időszakban a "keményen és gyengéden" lett. A márka a mindennapi ruházaton kívül még erotikus fehérneműt, csipke fehérneműt és finom blúzokat is kínál.
1985-ben a márkát egy nagy holding társaság, egy luxuscikkek gyártásával és értékesítésével foglalkozó vállalat, a Richemont Group vásárolta meg. Ez új lehetőségeket kínál a márka számára, és még jobban támogatja a reklámot, a hírnevet és a terjeszkedést. Nemcsak a divatgyűjtemények közismertek, hanem a friss és érzéki illatok is, azaz a Chloé női parfümök.
Márkaépítés a 21. században
A 21. században is nő a márka ismertsége a Chloé parfümök, és a divatgyűjtemények kétségtelenül az egyik legnépszerűbb közé tartoznak. Nők milliói szerettek bele a Chloé női parfümökbe és termékekbe. Közöttük Lou Dillon modell és Natalie Portman amerikai színésznő is.
2005 óta ezt a francia márkát, egy svéd divattervező és professzor, Paulo Melim Andersson vezette, megkülönböztető és modern stílust hozva Chloé-ba. Ezután Chloé Hannah MacGibbon vette át az irányítást, aki kiadott egy új női parfümöt és újabb kollekciót indított.
Még ma is az érzékiség, a nőies kifinomultság és a könnyűség több millió nőt bűvöl el a világ minden táján, és a márka jogosan megszerezte a helyét a divatvilág élvonalában.
Chloé női parfümök és jellemzőik
A világhírű Chloé márka minden parfümje kissé különbözik. De van egy közös bennük. Nemes, szelíd, frissítő, erős és ellenállhatatlan. Bájosságot és magabiztosságot adnak női viselőinek.
A Chloé parfümöket virágos-fás illatok jellemzik, gyakran keleti altónusokkal és vanília jegyekkel.
A női Chloé parfümök elősegítik a romantikus gondolkodást, tökéletesen alkalmasak a romantikus és magabiztos női menedzserek számára. A Chloé parfümök alkalmazkodnak viselőjükhöz, magabiztosak, romantikusak, álmodozók, meggondoltak, gyengéd és gondtalanok - pontosan amire épp szüksége van. A Chloé parfümök aláhúzzák szépségét és kiegészítik a megjelenését. Csak királynővé teszik Önt.
Röviden: a Chloé parfümök érzéki, nőies és minden alkalomra alkalmasak. Ők lesznek a partik vagy bálok királynői, de felhasználhatja őket mindennapi viseletre is.
A legkedveltebb Chloe parfümök
A Chloé Nomade, Chloé L’Eau, Chloé Love Story és természetesen a Chloé Chloé a francia Chloé márka legnépszerűbb darabjai közé tartozik.
Talán a legkelendőbb és legnépszerűbb a Chloé Chloé parfüm. Kiváló játékosság,érzékiség,elegancia és képzelet. Hangsúlyozza viselőjének romantikus és gyengéd lelkét. Kiválóan virágos tónusú, és magában foglalja a magnólia, a rózsa és a gyöngyvirág illatát. Ez a parfüm 2008 óta van jelen a piacon, és továbbra is nagy népszerűséggel bír, sok nő visszatér hozzá ismételten, és nem hiányzik a polcon tárolt illataik közül, amelyeket naponta vagy különleges alkalmakkor használnak.
A francia márka másik ikonikus csillaga a Chloé Love Story. 2014-ben indult, és ez a márka egyik legnépszerűbb női parfümje. A párizsi szerelmi történet ihlette a Love Story kiemelve egy nő vonzó és érzéki képességét. Az aroma megkülönböztetett virág- és gyümölcsárnyalatú, friss és tiszta. Szívében fekete ribiszke, őszibarack, rózsa, Madagaszkár jázmin és narancsfa. Mindezt kiegészítik más gyümölcsös és fás jegyek, amelyek kombinációja felejthetetlen érzéki illatot hoz létre. A Chloé Love Story illata nemcsak az érzékiséget, hanem a nő eleganciáját hangsúlyozza, elősegíti a romantikus érzelmeket és a szelíd viselkedést.
A fenti parfümök lényegesen fiatalabb nővére a Chloé Nomade, amelyet 2018-ban indítottak. Ennek a szelíd női illatnak az arca Ariane Labed színésznő lett. Az illat gyengéd, virágos, támogatja a szelídséget, inspirálja a szabadságot és ösztönzi a körülöttünk lévő világ felfedezését. Ennek az illatnak a szív illata a finom frézia,a fejillata a mirabelle, amely kiegészíti és támogatja ennek a finom Chloé parfümnek az érzékenységét. Ennek a fiatal és modern illatnak is nagyon eredeti illata van, amelyet a Chloé Drew kollekció ihletett.
Címkék
Ajánlott cikkek
"Add a nőnek a megfelelő cipőt, és meghódítja a világot!" Marilyn Monroe